GY.I.K.
- Hol találom a szállítási lehetőségeket az oldalon?
Az oldal alján lévő menüben van a Szállítási menüpontban. - Futárcéghez került csomagon szeretnék módosítatni hogyan, tudok?
Szállítócég ügyfélszolgálatát kell felhívni és a csomagszám által apróbb módosításokat tudnak csinálni. Ha már egyszer a futár nem tudta átadni a csomagot, akkor viszont fog érkezni egy email, amiben a link által tud módosítani. Mi már ilyenkor nem tudunk módosítani. - Feladott csomagon fizetési módot lehet változtatni?
Nem akkor már nincsen rá lehetőség. - Sikertelen lett a kártyás fizetésem mit tudok csinálni?
Tudunk küldeni egy fizetési linket, ami által bankkártyával ki tudja fizetni. Megrendelés végösszegét el is utalhatja vagy egyes szállítási módok esetén fizethet a helyszínen is utánvét díj fejében. - SMS-ben vagy e-mailben a futárcég kér még hiányzó adatokat. Ez valós?
Nem valós! Ez átverős üzenet, amire semmi féle képen se válaszoljunk. Rendeléskor megadta az adatát, amit mi átadtunk a futárcégnek így meg fogja kapni a csomagját. - Tudok a személyes átvételi ponton a helyszínen fizetni?
Nem! Oda csak az elő kifizetett megrendeléseket tesszük le. - Van boltunk?
Nincsen csak webshop vagyunk. - Nem vették fel a telefont, amikor hívtam Önöket. Mit csináljak?
Ügyfélszolgálatunk folyamatosan fogadja a hívásokat munkaidőben, így ha éppen nem vették fel a telefont, akkor igyekszünk a lehető leghamarabb visszahívni. - Más féle szállítási és fizetési mód van Önöknél?
Nincsen, csak azok vannak amik fel vannak töltve az oldalra.